منو دسترسی

لته پرینت سورپرایزی به یادماندنی

1400/04/05 در ساعت 14:40:00

یکی از پرطرفدارترین آیتم‌های منوی روکالانژ، لته پرینت است. در این نوشته با نوشیدنی جذاب لته پرینت بیشتر آشنا خواهید شد.

لته پرینت سورپرایزی به یادماندنی

یکی از پرطرفدارترین آیتم‌های منوی روکالانژ، لته پرینت است. نوشیدنی گرم و زیبا البته این زیبایی فقط منحصر به طرح گل، قلب و قویی نیست که باریستا با هنرش در اضافه کردن شیر به فنجان قهوه می‌آفریند. لته پرینت این امکان را فراهم می‌کند تا شما هر طرحی را که می‌خواهید بر روی نوشیدنی لته چاپ کند.

دستگاه لته پرینت به چه صورت کار می‌کند؟

دستگاه لته پرینت به کمک کارتریج قهوه طرح انتخابی را بر روی فوم شیر چاپ میکند. برای سفارش لته پرینت شما بعد از ثبت سفارش بر روی منوی دیجیتال رستوران روکالانژ (تبلتی که بر روی هر میز تعبیه شده است) عکس مورد نظر خود را برای باریستا و یا مسئول سالن ارسال می‌کنید تا به کمک وای فای متصل به دستگاه برای چاپ بر روی نوشیدنی آماده گردد.

تمام این پروسه در مدت زمانی بین 5 تا 8 دقیقه بیشتر زمان نمیبرد و نوشیدنی منحصر به فرد شما آماده سرو می‌گردد.

چه طرح هایی امکان چاپ بر روی لته پرینت را دارد؟

توجه داشته باشید که شما طرح‌های متنوعی را به کمک دستگاه لته پرینت می‌توانید بر روی نوشیدنی خود داشته باشید. از نوشته و لوگو تا عکس خودتان امکان چاپ بر روی لته پرینت را دارد اما توجه داشته باشید که در کارتریج دستگاه لته پرینت از خود قهوه استفاده شده است و هیچ ماده رنگی، افزودنی و یا شیمیایی ندارد تنها رنگ قهوه‌ بر روی فوم شیر نقش می‌بندد پس از طرح‌هایی با جزییات کم و با کیفیت و وضوح بالا استفاده کنید تا بتوانید از زیبایی این نوشیدنی جذاب نهایت بهره را ببرید.

لته پرینت سورپرایزی به یادماندنی، زیبا و مقرون به صرفه است

از کنار آیتم لته پرینت به سادگی عبور نکنید این نوشیدنی جذاب حتی می‌تواند یک هدیه خاص و به‌یادماندنی باشد. برای سورپرایز دوست، همراه و یا همسر خود می‌توانید از عکس او و یا حتی عکسی از هردو نفرتان استفاده کنید و با جمله‌ای زیبا تولد، سالگرد ازدواج و یا آشنایی، یک موفقیت بزرگ و یا حتی اتفاقی کوچک را به ساده‌ترین و در عین حال زیبا‌ترین شکل ممکن جشن بگیرید. 

نظر جدید
0%

سبد خرید