منو دسترسی

برگزاری مراسم و تشریفات سفارت‌ و دیپلماتیک با روکالانژ

1400/04/01 در ساعت 18:11:00

روکالانژ به دلیل قرارگیری در منطقه شمال شرقی شهر تهران در منطقه فرمانیه دسترسی سریع و آسان به بسیاری از سفارتخانه‌ها دارد اما این تنها دلیل انتخاب روکالانژ برای مراسم و تشریفات دیپلماتیک و سفارتخانه‌ها نیست.

برگزاری مراسم و تشریفات سفارت‌ و دیپلماتیک با روکالانژ

روکالانژ به دلیل قرارگیری در منطقه شمال شرقی شهر تهران در منطقه فرمانیه دسترسی سریع و آسان به بسیاری از سفارتخانه‌ها دارد اما این تنها دلیل انتخاب روکالانژ برای مراسم و تشریفات دیپلماتیک و سفارتخانه‌ها نیست. در ادامه توضیح خواهیم داد که چرا روکالانژ انتخابی مناسب برای این امر است.

کیفیت حرف اول را در روکالانژ میزند

کیفیت بالا مهمترین ویژگی آیتم ‌های غذایی است و ما برای رسیدن به این کیفیت بالا روند طولانی را گذرانده‌ایم. انتخاب بهترین تولید کنندگان محصولات اولیه مواد غذایی و تهیه تازه‌ترین مواد و تهیه به روز این مواد از وظایف مهم تیم روکالانژ است. تمام آیتم‌های غذایی روکالانژ از مواد اولیه غذایی تازه تهیه می‌شود.

منو غذایی متنوع روکالانژ

روکالانژ یک لانژ بین المللی است که در گردآوری منوی خود تمام سلایق را با تنوع بالا در نظر گرفته است. سردسته‌های منوی روکالانژ شامل پیش غذا، غذای اصلی، دسر، نوشیدنی سرد، نوشیدنی گرم، صبحانه و منوی وگن است. برای آشنایی بیشتر با تنوع غذایی منوی روکالانژ قابل ذکر است که دسته‌ غذای اصلی منو شامل هفت زیردسته است که از سوشی، گریل، کباب، سوخاری، پاستا، پیده و برگر است. جهت آشنایی بیشتر میتوانید به منوی روکالانژ در وبسایت ما مراجعه کنید که به دو زبان فارسی و انگلیسی تهیه و تنظیم شده است برای سهولت در شناخت و انتخاب آیتم‌های مورد علاقه شما عزیزان.

منوی دیجیتال روکالانژ

یکی از مزایای انتخاب روکالانژ برای برگزاری نشست‌ها و جلسات غیر رسمی سفارت‌ها در محیط مجموعه روکالانژ منوی دیجیتال مجموعه است. در منوی دیجیتال روکالانژ تمام دسته‌ها و زیر دسته‌ها به درستی دسته بندی شده و تمام آیتم‌ها علاوه بر ترکیبات و قیمت، دارای عکس هم ‌می‌باشند.

تمام روند ثبت سفارش، اعلام مدت زمانی که برای آماده‌ سازی آیتم‌ها لازم است و اضافه کردن آیتم جدید به وسیله منوی دیجیتال امکان پذیر است.

بیش از دو دهه تجربه در برگزاری مراسم و تشریفات

تیم روکالانژ پیش از تاسیس مجموعه کافه رستوران روکالانژ در زمینه برگزاری مراسم و تشریفات فعالیت داشته است و سابقه این فعالیت به بیش از دو دهه میرسد. تجربه تیم روکالانژ سبب شده تا علاوه بر اهمیت کیفیت، طعم و تنوع بالای غذایی به صورت حرفه‌ای در زمینه تشریفات و پذیرایی ایونت‌ها و تشریفات تجربه و دانش حرفه‌ای داشته باشد. علاوه بر پذیرا بودن سفرا و دیپلمات‌ها در مجموعه روکالانژ امکان برنامه ریزی، برگزاری و پذیرایی مراسم رسمی و غیر رسمی سفارت‌ها از خدمات مجموعه است.

نظر جدید
0%

سبد خرید